Sommarlov

Sommarlovet är äntligen här och lovet startades riktigt bra med goa vänner! Emma, Offi och Ci kom till mig och grillade, lagom till efterrätten kom sedan Pernie och Ida. Efter middagen kom lite killar över innan vi promenerade mot Engelska parken, där orkade jag inte vara så länge dock och såg till att komma i tid i säng istället.
 
I lördags firade vi studenter. Jag for med gympatjejerna till Frida och åt gott där innan jag for vidare till Jerre och sa grattis. Hann in en sväng via Emma för att lämna en present också! Annars har jag tränat, solat och umgåtts med mina fina vänner och familjen såhär långt in på lovet. Så himla skönt att inte jobba och bara få njuta av den här första veckan!
 
 
 
 
      
 
Massa bilder från helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0