Here we go again

Hej!
 
Hemkommen från resan och sjuk igen. Kul. 
 
Jag har som sagt haft en riktigt fin vecka i Fujairah och Dubai, men i söndagskväll började det vara från mina ögon och mitt ena ögonbryn. Jag förstod ingenting och det blev bara värre,så imorse for vi till sjukhuset och visade upp det. Tydligen har inte streptokockern gått bort helt och har spridit sig i kroppen, så nu har jag börjat äta min andra antibiotikakur. Hela min kropp är helt nerbruten och det är typ jobbigt att stiga upp från sängen, jag är så trött på att känna såhär. Men som mamma sa, nu ska jag inte fokusera på hur jobbigt det är utan bara på att bli bättre och friskare.
 
Jag har satt över bilderna från resan till datorn, så de dyker nog också upp här snart! 
 
 
En positiv Hanna som skulle iväg till Dubai, trodde hon var frisk och inte hade illröda ögon som varar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0