Fujairah

Resan till Förenade Arabemiraterna startade vid halv 6 på måndagmorgonen. Emma som inte är den morgonpiggaste personen höll på att somna stående flera gånger.
 
 
Vi kom till Fujairah på kvällen och blev då chockade över att kunna gå i linne ännu. Där vi var fanns det två hotell till, tre restauranger på hotellområdet att välja mellan och en strand ca. 20 meter bort men förutom det så var det bara öken runt omkring. Det var en skön start på resan att bara ta det lugnt och sola lite, vi hade tillgång till internet en timme per dag och den använde vi mest till att skypa med Malin!
 
      
 
Emma och jag blev väldigt ofta rastlösa och det slutade alltid med att vi tog gympakort på stranden.
 
      
 
Förutom det åt vi glass, gick stranpromenader och drack nypressade juicer.
 
    
      
 
     
 
En kväll kom en magdanös på besök också! Jag förstår inte hur man kan skaka på rumpan så.. Det slutade med att Emma och jag gick upp till vår balkong och försökte härma hennes dans.
 
Sista kvällen åt vi återigen på den italienska restaurangen som fanns där. Personalen började känna igen oss då vi kom dit nästan alla kvällar och åt middag och spleade kort. 
 
 
Det var alla bilder jag hade från Fujairah. Dubai bilderna kommer upp lite senare! Nu skall jag ta en liten tupplur, kroppen är helt slut! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0