12 februari 2013

Tjenare!
 
Fick tag på halsprovet från igår idag och tydligen har jag streptokocker. Det blir en stark penicellinkur nu i en vecka och sen har förhoppningsvis alla basiller från kroppen försvunnit. Det är rätt så skönt att äntligen få svar på varför jag varit så slut och hängig och så de senaste veckorna, antagligen har jag väl haft streptokockern ett tag nu. Halsen borde kännas bättre om bara någon dag, men får se hur det blir med skolan imorgon för har fortfarande riktigt ont. 
 
Resten av kvällen kommer väl bestå av lite serietittande innan jag somnar. Godnatt!
 
 
En bild från i sommras får avsluta detta inlägg, då jag var rejält mycket piggare än vad jag är nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0