You're just a daydream away

Jag är nog inne i min egna lilla värld just nu. Jag är uppe sent om nätterna och ränner runt på dagarna, det är sommar i luften, det är nog det!

Vad har jag gjort då.. Jag var uppe till 3 inatt (bokstavligen..) , for till skolan till 9 och skrev matteprov. Det gick bättre än förväntat, vilket var skönt. Jag har träffat en läkare som kollade på foten också. Han ville ta ut ledvätska som blivit geleaktigt i foten, men jag vägrade. Det går inte att göra så mycket annat åt foten, vilket är skönt. Då kan jag strunta i att de tar ont och träna som vanligt, när det inte skadar något.

Nu ikväll har jag varit ute och gått med Fanny. Helt sjukt att vi har så mycket att snacka om varje gång vi träffas, fast vi syns i princip varje dag iochmed träning och skola. Den tjejen kan nog göra så man tänker lite positivare på vissa saker igen!

Nu blev detta inlägg långt, men här ser ni nu hur allt ligger till! Och här har ni en liten bild på Lillfanny och mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0