När orken tar slut..

Jag har knappt ork kvar nu! Är helt och hållet död. Jag skriver sista provet imorgon och min inställning till de här sista proven jag haft har kanske inte varit den bästa. Jag längtar så sjukt mycket efter sommarlov,sol och sovmorgnar, så mycket att jag knappt vet vart jag ska ta vägen!

Träningen gick åtminstone ganska bra idag, jag börjar få tillbaka ett gammalt flyt och mina tekniker igen. Nu ska jag bara plussa på teknikerna så att jag kan gå framåt. Foten känns lite sisådär, men som sagt är det ju inget farligt med den så kan ändå köra på som vanligt.

Nu ska jag fortsätta med mitt hälsopluggande. Usch.

Här är förresten alla min förslag på avslutningskkänning tills på fredag. Tror det kommer bli den blåa jag kör på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0