Underbart!

Har haft en helt sinnes bra kväll. Efter träningen for jag hem via snabbt och duschade innan jag for vidare till Saga, där kvällen spenderats ända till nu typ.

Annina och Janina kom också dit, och oj vad roligt åtminstone jag har haft!! Var så länge sen vi alla fyra träffades sist och alla hade så mycket att snacka med varandra om. Alla pratade i mun på varann men det var så skönt att bara kunna säga allting man har på hjärtat. Jag känner mig alltid lika trygg med dom där människorna, fast det har gått ett tag sen vi sågs sist. Men det ska de väl bli ändring på hoppas jag.

Nu sova, träning tidigt imorgon. Ha det bra! Puss

Tog en bild på A,S och J ikväll....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0