Today

Sitter i skolan och har just varit till stan med Elin och köpt lunch. Nu pluggar jag lite finska och taggar inför finska timmen. Tur ska jag bara vara på den en stund, för jag måste hem och packa, något som jag glömde bort att göra igår.. Hehe

Vid 2 tiden ska jag träffa gympatjejerna i hamnen och sedan bär resan till Vasa av. Först båt i cirka 5 timmar och sen ytterligare 4 timmar buss. Det lär alltså bli mer uppdatering här på bloggen!

I Vasa är det tävling som gäller, är inte så nervös, kör på väldigt lätta serier jämfört med vad jag brukar göra. Det ända jag är rädd för är mina benhinnor som börjat ta ont igen. Har vilat dom ett par dagar nu, så hoppas dom inte ska ta allt för ont!

Nu tillbaka till mitt finskaplugg! Puss

Bilderna är från en tävling i höstas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0