Don't worry, be happy

Vad jag älsar att börja halv 10! MAn hinner med så mycket då, man hinner sova länge, äta frukost länge, välja kläder länge och sminka sig länge, hehe. Just nu är jag på den där frukostdelen!
Annars går dagarna som allid väldigt snabbt! skola och träning tar som sagt över mitt liv, MEN jag gillar det så! Påtal om träning så var jag på föreläsning igår, om kroppsspråk. Ganska intressant i vissa stunder iallafall.
Nej nu ska jag övergå till mina viktigare sysslor, har träning kl. 5 ikväll, så vi får väl se om jag hinner blogga lite ikväll också! Ha det bäst så länge!
Puss
Det finns bara gamla bilder på denhär datorn, så här är typ den nyaste från juni förra året, när jag gick ut 9an! Lycklig tjej den dagen alltså!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0