Life is what we make it always has been, always will be!

Försöker ta vara på sommaren nu och njuter så mycket jag kan. Fredagen var riktigt rolig. Det blev en väldigt spontan kväll, men det var nog det som gjorde det så roligt. Kul att få umgås med en massa folk!

Igår gjorde jag inte så mycket, var på middag med familjen och somnade ganska tidigt. Jag behövde ta in den sömnen jag missat natten före!

Och idag, vilka äventyr jag varit på. Malin och Rez har kommit hem från Rhodos så Fanny och jag (läs Emma) bakade kokosbolls deg och vi for och skrämde dem lite! Efter det tog vi en liten mopperunda. Har så jäkla roligt åt hur sjuka grejer vi kommer på att göra!!

Snyyygggaaa tjejer!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0