New room

Försöker julstäda i mitt nya rum, men det går bajs. Har så himla mycket saker som jag behöver men inte vill ha (skolböcker är ett ytterst exempel). Har inte så mycket hyllor eller andra ställen att sätta upp allting på just nu heller. Aja, lyssnar på julmusik och försöker komma i lite stämning, fast har nu senaste halvtimmen kollat i nya Elle jag fick för några dagar sedan istället.
 
Kan ju också berätta att jag varit till Kjell och fått godkännande att få springa varannan träning försiktigt! Sedan får jag börja trappa upp det om inte svullnaden kommer tillbaka än en gång. Jag har haft ont och svullet nu den här veckan, men får hoppas att det snart går över igen. Kjell tror också att jag kommer kunna göra spagathopp och få gå ut i andra ytterlägen i slutet på januari igen, vilket känns jätteskönt! 
 
Imorgon åker jag med till Stockholm för att se på när de andra tävlar. Synd att det är så några som kommer med. Det känns som gruppen fått något sorts ''skademoln'' över sig igen, hatar sånt. Jaja, vi kommer iallafall hem på söndag med sista båten. Det var väl allt för nu. 
 
 
Skönt om man skulle ha sån här utsikt från lägenheten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0