make today better than yesterday

Usch! konstigt väder ute, ser så himla varmt ut i solen, så kommer man ut och frysen ihjäl typ. Fick krypa ner i min fina vinröda halsduk imorse när jag skulle cykla iväg till skolan. Ja, man får ta och se det bästa med hösten helt enkelt, fina kläder och den kan vara rätt så mysigt ändå. 
 
Är hemma på en hål nu. Igen. Snart tillbaka till skolan på en timme bild. Igen. Sen blir det att städa upp här hemma lite innan familjen kommer hem. Har varit ganska skönt att få ha huset för sig själv och kunna spela hög musik på morgonen, fått gå runt och sjunga och lägga sig/stiga upp när man vill! 
 
    
 
Jag och mina mysiga halsduk ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0