Påskipåski

Gårdagskvällen var bra. Kul att träffa lite människor över påsk och så.

Imorgon är det påskfrukost hos mormor, som ska bli sååå mysigt. Bara jag hittar mitt påskägg blev de första, så skall det väl gå bra.. Förresten har Emma och pappa nu infört att vi får påskägg både fredag,lördag och söndag. Deras förklaring till detta är att långfredagen är så lång och tråkig att man behöver ett litet ägg. Pappa letade alltid påskägg på lördagar och därför letar vi ägg här hemma då (jag hittade mitt ägg först här hemma iår, vilket aldrig hänt tidigare). Sen letar vi ägg med släkten imorgon hos mormor som sagt.

Det var allt för denna gång! Byebye

Här är en liten bild på hur jag såg ut igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0