Och så ska det taggas tävling!!

Så var det dags för tävling igen, nu på söndag. Vi åker redan imorgon på dan, vilket ska bli riktigt kul faktiskt! Älskar att umgås med mina små gympatjejer, hihi. Tävlar allt förutom hopp på söndag, tror jag.. Man kan inte göra så mycket mer när man varit sjuk och har ont i benhinnorna.

Vi hade tävling i torsdags också, den gick väl sisådär.. Jag fick guld på matta, men gjorde endast en voltserie, sen fick jag brons på barr och bommen gick bajs! Jag gjorde inte ens ett avslut på bommen, vilket var dumt gjort av mig men man kan ju inte göra nåt åt saken nu så..

Annars så älskar jag det gula linnet jag hade på mig idag! Hihi, tjena det är jag som gillar att posa med min iPhone i spegeln!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0