When the world says "give up" hope whispers "try one more time"

Första studentprovet är över, engelska hörförståelse. Skrev den imorse med feber i kroppen och en nattsömn på 5 timmar, riktigt kul! Ännu roligare blev det när hörförståelsen handlade om en sorts fågels migration. Jag kan ärligt säga att jag höll på att somna flera gånger. 
 
Som sagt har det kanske inte varit en alltför bra dag idag alltså, knäet känns konstigt och hela jag är slut. Det är väl bara att samla lite krafter nu för att orka med veckan, antar jag. Jag skall flyga själv (!!! Mamma är nervösare än mig) till Åbo på magnetröntgen på fredag och sedan får vi se desto mer. 
 
Förstår inte ens hur jag kan ha hållit mig uppe såhär länge, så måste nog sova nu! Godnatt!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0