Bermuda - del 5 (sista delen)

På hemvägen mellanlandade vi i New York och när vi fick veta att vi hade några timmar på oss bestämde sig några av oss gymnaster för att ta en taxi in till city.  Malle, jag och EP satt oss i en taxi och Ylva och Fäns tog en annan. Vi var de ända ålänningarna som tog oss in till stan!
 
 
New York är ju en helt sjuk stad. Jag vill absolut fara dit någon gång igen med ett kompisgäng och få uppleva det lite mer, den här gången blev det bara en snabbvisit! Dock hann vi med mycket ändå. Vi tog taxi in till Time Square, sedan gick vi bara runt och kollade uppåt på alla skyskrapor.
 
         
 
Vi hittade huset där de spelar in Project Runway...
 
 
och såg maasssa taxibilar...
 
 
och hittade både Victoria's Secret och världens Nike freerun-buktik...
 
       
 
 
och såg stadsbiblioteket (där Carrie gifte sig i SATS!!!) ....
 
       
 
och såg ännu mer taxibilar...
 
 
och sedan måste vi skynda oss ut till flygplatsen igen! 
 
 
Alla vi var riktigt nöjda och glada över att ha hunnit in till stan.
 
        
 
Jag träffade en basketspelare, inte kände jag mig kort heller!..
 
 
Sen var vi äntligen i Finland. Denna resa skulle vi komma måsta vara uppe runt 36 h, på denna bild som får avsluta hela den här resan, så har mina fina kompisar varit uppe cirka 29 h!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0