4 september

Hösten börjar komma, men det trotsar jag och tar på mig shortsen ännu! Jag har inte bloggat så mycket efter Bermuda om vad som händer i vardagen! Men sommaren har varit riktigt fin (lite kort dock) och nu har skolan börjat såklart! Jag skriver mitt första studentprov nästa vecka och jag är så nervös att jag inte vet vart jag ska ta vägen. För ungefär en vecka vek sig knäet igen. Jag hoppade ner från en plint till en trampett och när jag skulle hoppa iväg från trampetten så höll inte knäet och det var något som knäppte till på baksidan. Jag trodde att korsbandet helt säkert hade brutits, men som tur var så är det inte det utan menisken fick sig stryk igen. Jag hoppas på att få mr tid den här veckan. Sen får vi ta allting därifrån, när vi vet hur stor skadan är. 
 
Vad har till hänt då? Jo, före skadan hann jag göra några yurchenko (på kloss ner till grop)! Men vilken rolig känsla det är när allting bara snurrar på! Hahah!! Och så har jag lekt med lilla Kajsa, varit på plättkalas till Melle och firat fina Offi som äntligen är 18!
 
Nu borde jag börja göra mig i ordning till skolan också, börjar 11 idag vilket nog är det skönaste ever att göra! 
 
Puss och kram allihopa.
 
        
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0