7 mars 2013

Hallå!
 
Har haft fullt upp i skolan den här veckan, då jag har försökt ta igen allting jag har missat när jag har varit sjuk. Äntligen är veckan snart över, säger jag bara! 
 
Annars så har jag börjat träna påriktigt igen. Efter sisådär två månader sängliggandes tillochfrån kändes det bra att kunna ta ut sig till max igen. For ut till Bollis i söndags och körde på så mycket jag kunde och som kroppen klarade av. Det är sjukt vad mycket muskler jag har tappat nu den sista tiden.. Men nu är jag på g igen och det är bara att börja bygga upp på nytt!
 
         
 
Kunde förresten ta på min min vårjacka imorse när jag skulle gå till skolan. Lite kall kanske, men solen lyste så kunde inte låta bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0