12 mars 2013

Tjena!

Jag har inte hunnit titta in här på några dagar igen nu.. Den här veckan har jag iallafall börjat övningsköra med mamma. Det har gått rätt bra hittills, några kärringstopp och ett burnmärke på skolans parkering är väl den största skadan som har skett!

Sedan var jag och klippte mig idag på håltimmen också. Det blev rätt kort igen, men jag gillar de, för då hänger inget hår i vägen och det är lättare att få håret till någon sorts frisyr!

Annars är skolan väldigt tung just nu och det blir mycket plugg. Träningen går faktiskt bra däremot! Och nu ska jag sluta skriva här och sova istället! Sanna ord får avsluta det här inlägget! Natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0