Sommarens första veckor

HEJ! Oj vad längesen jag faktiskt satt vid datorn och skrev här på bloggen! Har haft fullt upp med släktkalas, träningar, jobb och med att njuta av sommaren. Min födelsedag började jag på bästa sätt genom att hänga med fina vänner tills sent på natten. På lördagsmorgonen fick jag stiga upp själv när min familj var så sega på att komma och sjunga för mig, så de gjode det i frukostbordet istället! Hahah! 
 
Imorse var jag på återbesök för knäet, hela veckan har jag gått och varit nervös inför det.. Besöket kom med både goda och sämre nyheter. Menisken är inte helt läkt ännu men är på bättringsvägen! Tyvärr har jag inte tid att vila så mycket till och måste komma igång med träningen. Förhoppningsvis kommer knäet att hålla men såklart finns det en liten risk med det hela. Såklart kommer jag trappa upp försiktigt och lyssna på kroppen, så jag tror nog det kommer att gå fint! :) Jag har i alla fall fått godkänt att få börja med spänstträningen och ska snart köra dagens spänstpass! Längtar sönder!!
 
      
 
Så himla fin kväll!
 
 
Hann in en stund på Arken också, men kände mig så liten där så for hem rätt tidigt! Hihi!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0