Iiiiih 3 dagar kvar!!!

VI ÅKER PÅ ONSDAAAG!!! Alltså är det dags att börja packa och dona nu!! Jag har laddat upp inför resan med att hänga med Cello ute på Järsö. For ut igår på kvällen (hehe typ runt halv 2!?) och vi låg och snackade i lilla stugan vid vattnet. Vid 5 tiden imorse hade vi ännu inte somnat och bestämde oss för att ro ut med hennes farmors gulliga pickobåt! När vi kom tillbaka höll solen på att stiga upp och vi beslöt oss då för att tutta. Imorse gick vi upp vid 11 och lade oss på bron och sov, hörde på skön musik, badade (första gången för i år, så lite stolt!!) och tog lite roddturer!

Dagen har resulterat i en röd och öm kropp. Kan inte säga något mot pappas "dumt huvud får kroppen lida!".. Menmen det finns inget jag kan göra åt det nu! På Bermuda är det ju ännu varmare så där åker nog 50an på!! Nu skall jag sova, så jag är pigg imorgon så jag orkar packa och städa rummet osv! Hihi, natti!

Så sjukt fin kväll igår!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0