I'm sick and tired of being sick and tired

Jobbigt att vara sjukt när man helst bara vill fara ut och springa och gympa som aldrig förr, men snoren rinner och jag är fortfarande helt matt i kroppen så får väl ta och vila ut det här ordentligt nu. Tur nog fick jag sova ut riktigt mycket idag när jag börjar först kl.1! 
 
Har samhälla prov imorgon och igår hade jag matteprov, sjukt vad svårt provet var men nu är det skrivet iallafall!
Såhär passligt i provperioden beställde jag hem en jacka och ett par höga skor också, perfekt sak att göra så hålls humöret på topp! Nu längtar jag bara tills båtarna börjar gå igen, så jag kan fara över till Stockholm några gånger i vår och hälsa på! Hihi
 
 
En bild från Stockholm från när Emma och jag satt uppe på cafeet med skön utsikt över stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0