I'm back

Tjenare! 
 
Har blivit ett litet uppehåll här på några veckor, dels för att jag inte orkade blogga ett tag och dels för att datorn har varit inne på lagning nu de 3 senaste veckorna. De återställde hela min dator, så alla bilder har försvunnit,tur bara att det inte var allt för många och att jag har de flera på Iphonen. 
 
Den jobbigaste perioden på året är över nu och allting börjar ljusa igen, så himla skönt. Jag känner hur hela jag får energi och blir mycket positivare igen. Under de här veckorna har det varit 18-års fester (sinnes att det är 95orna som fyller 18 i år, jag känner mig fortfarande som 16..), hängt med fina vänner de få lediga stunder som funnits, haft både vanliga träningar och galaträningar (höften har blivit rätt mycket bättre, är så glad så att jag håller på att spricka för det) och i lördags uppträdde gruppen på Idrottgalan! Vi var uppstylade med futuristiska frisyrer och kläder, riktigt kul faktiskt! Roligt att det var många som tyckte vi gjorde det bra också!
 
Nu idag har jag bara legat hemma, min kropp har varit väldigt känslig för förkylningar osv iår. Hade kroppsvärk och feber imorse och har mått dåligt hela dagen idag. Om jag mår såhär imorgon också kommer jag antagligen inte komma upp ur sängen heller då. Min plan är att verkligen vila upp kroppen den här gången så att jag slipper bli sjuk om någon vecka igen. 
 
Det var väl allt för mig nu! Men som sagt, kommer börja blogga som vanligt igen nu!
 
 
 
Här är en bild på hela gänget från i lördags! 

Kommentarer
Postat av: Peter P

Kollade filmen från galan på tuben, såg riktigt proffsigt och internationellt ut. Bra jobbat :)

Svar: Tack så mycket Peter! :)
Hanna

2013-01-30 @ 05:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0