Update from Dubai

Tjenare!

En liten uppdatering från hotellet i Dubai nu. Har haft en fin vecka hittills i Fujairah, i tisdags var det mulet men de andra två dagarna har vädret varit riktigt fint.

Idag tog vi oss in till Dubai. Var med om kanske den värsta bilresan någonsin.. Ca 30 grader varmt i en bil där jag sitter i byxor + stickad tröja, det är rondeller var 10 meter typ och chauffören gasar/bromsar/gasar/bromsar hela vägen i 2,5 h. Jag brukar inte bli åksjuk lätt, men idag var det faktiskt nära på att jag skulle spy.

Vi har inte hunnit utforska Dubai så mycket, men det lilla jag har sett har varit asballt. Nu blir det sängen, för det lär bli en lång och lärorik dag imorgon. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0