Take a deep breath, girl.

Stress!!!
 
Jag vet seriöst inte vad jag skulle göra om jag inte visste att det bara är en vecka kvar tills Dubai väntar. Jag är inte ens säker på om jag kommer klara av den här veckan utan att kollapsa. Tänk att jag bara har gått några dagar in i den nya perioden och redan säger min hjärna eller kropp nej till skolan och träningen. Jag måste hitta något sätt nu som kan lösa allting.
 
Höften gav upp idag igen på träningen, och har kommit på att det är helt onödigt att pressa den till fullo för svullnaden sätter stopp för att typ rörelse i höften. Jag får helt enkelt ha tålamod och vänta ännu lite med att köra fullt när höften känns okej. 
 
Klockan börjar redan bli mycket och jag ska duscha snabbt innan jag lägger mig och tuttar i min nybäddade säng. Godnatt alla fina därute ♥
 
 
Bara 7 dagar kvar!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

PUSS OCH GODNATT HANNA! ;) <3

2013-02-11 @ 07:23:10
URL: http://karlssonssofiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0