Februari

Jag tränade idag för första gången på över en vecka. Vill inte ens veta hur ont jag kommer att ha i benen imorgon.. Men äntligen börjar halsonten släppa, är rätt täppt ännu men det funkar bra att träna med det sålänge jag inte att uppochner! 
 
Igår kväll var jag till Jonna på middag, både god middag och roligt sällskap. Sedan for jag direkt ut till Eckerö för att hämta pappa som har varit i Usa och Mexico, kul att han äntligen är hemma igen! Åker bort hela tiden typ.. 
 
Huh, stressen börjar försvinna också och jag har bara en svenska uppsats att skriva till innan den här perioden är över. Nästa period är kanske inte den skönaste men det är bara att kämpa på. Det är sjukt att det redan är februari, jag längtar mer till sommaren och värmen för varje dag som går. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0