Don't give up just because things are hard

Den här fredagskvällen har gått åt till storstädning av mitt rum. Det behövdes verkligen och har lite kvar att fixa som jag får se till att göra imorgon. Nu ser man iallafall golvet på rummet vilken man inte gjort tidigare, hehe. Jag kände att jag måste ta och röja upp nu innan vi drar till Dubai (jo, jag vet att det är 9 dagar kvar, nej 8 dagar.. klockan är ju över 12, men jag vill börja i tid).
 
Träningen idag gick väl sådär, jag körde faktiskt ett riktigt bra styrkepogram för ben, rygg, mage och axlar, men blir fortfarande sjukt besviken när jag märker att höften inte gett med sig ännu och att jag inte kan ta i så mycket som jag vill och tror att jag kan. Menmen, imorgon är en ny dag och en ny chans för höften att visa att den är på bättringsvägen. 
 
Jo, igår kom mina nya älsklingar till skor. Assnygga men skyhöga! Tror det får ta och bli mina nya finskor.
 
Nu ska jag sova så att jag är pigg imorgon när det blir mer städning. 
 
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0