Bermuda - del 4

Vilodag igen mellan nästa tävling och det var stan som låg på schemat. Allt var rätt så dyrt och det slutade såhär som alltid!
 
       
 
'
 
Och sen var det dags för sista tävlingen. Vi skulle ha de lila dräkterna nu, och jag tror jag aldrig har haft något tajtare på mig. Menmen, snygga var de, så det gick iallafall!
 
       
 
 
Och efter det fick vi ÄNTLIGEN vara ute och bada och sola påriktigt!! (Dock med 50ans solskydd och skugga ibland)
 
       
 
På kvällen var det dags för social evening! Herre vad annorlunda och fräscha vi såg ut efter lite mascara på ögonfransarna! Malle blev trött efter en hel kväll dansande!
 
 
         
 
         
 
På fredagen skulle vi ut och snorkla! (Aldrig igen säger jag, fick panik när jag skulle försöka andas under vattnet.. Så slutade med att jag bara simmade runt istället!)
 
        
 
 
Hemkommen från snorklingen var det dags att fixa upp sig lite snabbt till avslutningen. Vi drog på kepan och brillsen så var det bra sen!
 
        
 
 
Dagen efter avslutningen var det lite sol & bad, god lunch och packning som gällde. För på söndagen började vår hemresa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0