Let me get this right this time

Hallå!
 
Har haft riktigt mycket att göra och tänka på de senaste veckorna. Jag slog höften igen efter tävlingen i Åbo, som tur var gick det över rätt snabbt och jag kan köra på rätt bra igen nu. Jag gjorde helskruv i söndags och ska tävla på den nu ikväll på km! Det har varit mycket tävlingar, träningar, föreläsningar, dans osv nu några veckor, och så kommer det att fortsätta till lite in i maj. Den här helgen åker vi upp till Jakobstad och i helgen som var hade vi vårfest. Vårt program blev så jäkla lyckat, heheh! Dock har jag inte sett det på film ännu, men det kändes bra.
 
Annars så har jag fått sommarjobb, var tvungen att tacka nej till ett helttids sommarjobb (pga av Bermudaresan) så nu ska jag vara barnvakt några! veckor, och servera på de helger jag vill och kan.
 
Har gått runt i mina favoritkläder hela helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0