Stay strong, make them wonder how you're still smiling

Usch vad trött jag varit hela helgen, kanske beror på vädret!? I fredags somnade jag iallafall vid 12 och vaknade inte förrän halv 1 nästa morgon.. Sov alltså 12,5 h, vilket är sjukt för att vara mig. Igår var jag, Malin och Emma hundvakt hela dagen till en minihund. Så söt!

Tänkte säga att jag var till en sjukgymnast i fredags också. Tror vi är på rätt med vad felet är nu. Jobbigt att svullnaden har övergått till strålning nu,så kan knappt gå upp för en trappa utan att få ont. Men vi testade en laserbehandling och den tog bort lite svullnad, så ska nog köra på det igen och se om det blir ännu bättre!

Två bilder på Maxi! Hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0