It's just a bad day, not a bad life

Hela dan har faktiskt varit bajs idag. Jag gick och lade mig vid halv 5 imorse, kanske är en av orsakerna för att jag är så grinig. Höften har ömmat mycket sen i tisdags och jag börjar bli riktigt orolig nu över vad allting kan vara. Läkare/sjukgymnast/röntgenläkare/osteopat säger alla olika saker och allting känns bara kaos i huvudet. Menmen vi håller ju på och reder ut det just nu, så det gäller väl bara att vara tålmodig och vänta. 
 
Jag ska väl egentligen inte vara på datorn nu utan borde plugga biologi och skirva lite externa kurser, om jag bara skulle ha orken att börja ändå. Får väl stänga av här och se om det går! Nu vet ni hurdan dag jag haft iallafall. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0