Start where you are. Use what you have. Do what you can.

Hej! 
 
Sitter hemma och myser i min tjocka stickade tröja. Har haft två timmar i skolan idag och ska iväg till 20 i 3 igen på en bildtimme. På engelskan skrev vi uppsats, min sög. Skrev om att jag shoppar alldeles för mycket och borde tänka lite mer på vad jag verkligen behöver osv. 
 
Ikväll är det KM, jag kommer inte att tävla vilket stör mig riktigt mycket. Efter helgens tävlingar där jag drog ut alla hopp fullt, hände något. I måndags åkte jag på träning och försökte träna, men det gick inte. Jag fick magnetröntgentid först den 5 november pga av att maskinen är sönder. Allt kring höften gör mig sjukt nervo nu, jag vill verkligen inte vila men just nu går det inte att jag något annat. Jaja, jag ska dit ut och se när de andra tävlar iallafall. 
 
Nu tänker jag ta en liten powernap, sov för lite inatt. Igen. 
 
     
 
Såhär sser jag ut idag! Klarar mig just och just med höstjackan ännu, utan att frysa ihjäl!

  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0