Skönhet kommer inifrån?

Har legat uppe och skrivit på en svenska uppsats som vi skriver imorgon. Den går ut på att man skall diskutera om "skönhet kommer inifrån" stämmer! Blir ju bekymrad när jag läser artiklar om att folk i Kina bara opererar sig sådär bara! Att en fettsugning kostar mindre en ett årskort på gymmet, så att folk tar den enkla vägen. Det är ju helt sjukt!

Annars har jag inte gjort så mycket, jag börjar bli sjuk så försöker ta det lite lugnt nu. Imorgon är det läkare igen som gäller, jag vill bara att de ska komma fram till felet snart, så jag kan fixa till det så snabbt som möjligt!

Konstaterade också vad allting var mycket lättare förr när man inte förstod något! Därför bjuder jag på en bild på mig och bästa storasystern!



Kommentarer
Postat av: mamma

Världens gulligaste ungar. Du e så klok Hanna!

2012-10-05 @ 09:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0