Provperioden är över

Skönt att alla prov är skrivna nu och jag har gått och dragit på mig världens förkylning. Igår på träningen körde jag uppvärminingen, sedan började de stråla i ena lungan direkt jag andades in så fick sitta och kolla på när de andra tränade istället. Kunde inte heller åka på träningen nu, onödigt att få förskylningen att bli värre och slå ut i feber osv. 
 
Ikväll skall jag ut till Karro med lite människor. Jag har ingen aning om jag blir länge eller så, får se hur jag mår. Funderar på att åka till Stockholm imorgon, men chansen finns att jag måste vänta till höstlovet nästa vecka också. Vi får se, vi får se.. Nu ska jag ta en liten tupplur innan jag börjar hjälpa mamma med maten!
 
     
 
 
Mollies trötta händer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0