Bilcruise

Frida fick körkort idag!!! Och detta firade vi såklart med en liten cruise här i stan efter träningen. Hon blinkade åt fel håll och glömde bort högerregeln när det kom en bil, känns stabilt! Nejmen annars körde du jättebra Frida! Det var skönt att sitta och snacka och bara chilla. På något sätt älskar jag att åka bil, det är typ lugnande.
 
Träningarna nu på sista tiden har faktiskt gått riktigt bra! Kändes sjukt idag när alla gick omkring i endast gympadräkt idag i salen, då vi brukar ha på oss tights och långärmad tröja.. Jag körde två jättisar i rad idag och halvolten fram är tillbaka i kroppen nu! HUH!
 
Och så till skolan, hatar första veckan i en ny period då allt är kaos och man inte fattar någonting. Tur att mitt schema är apaenkelt denna period! Nu sängen, puss och godnatt!
 
 
Tänk att Frida är över 18 och har körkort, hade jag aldrig kunnat tänka mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0