She turned her can'ts into cans and her dreams into plans.

Det var väldigt skönt att få svaren från magnetröntgen trots att de kom först i torsdags. Det visade att ingenting är sönder i höften, vilket betyder att jag inte behöver någon operation!! Labrum (ledläppen) har blivit tillplattad i ett ytterläge och det finns svullnad runt om i höften som gör att ledläppen sitter i kläm. Svullnaden kan sitta upp till 3 månader, men jag får trappvis stega upp träningen nu. Det var riktigt skönt att få höra att det inte var något allvarligare! 
 
I helgen var gruppen på en lagtävling till Åbo, kändes så kontigt att bli hemma när alla andra for iväg.. Men kände att jag lika bra kunde vara hemma och köra rehab med Malin än gå runt i Åbo. Tjejerna kom hem i lördags natt och igår var vi ut till Bollis och övade in en 60 tals dans som vi skall uppträda med på lördag, på något kalas. 
 
Och idag är jag leeedig!! Gud vad skönt! Jag skulle egentligen haft 2 h bild, men Olle måste ställa in timmarna så jag kan sitta hemma och mysa hela dagen. Hade faktiskt tänk plugga lite spanska så att jag kanske förstår nånting när lektionerna sätter igång. 
 
 
Förresten var det superskönt på relaxavdelningen på Mariebad! Det måste vi göra om snart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0