MR

Tjenare! 
 
Jag har haft fullt upp hela helgen. Jag steg upp 02.15 natten till i fredags och fick skjuts ut till Långnäs av mamma. Jag var vaken till ungefär 4 och sedan ringde väckarklockan vid 7. Riktigt rolig natt! Vi steg av i Åbo och åt frukost på ett cafe just vid Mehilänen. Klockan slog 10 och vi begav oss mot magnetröntgen, jag var så nervös att jag höll på att skita ner mig påriktigt, usch! 
 
Malin började röntgas och jag satt och bet på naglarna ute i väntrummet. Jag röntgades utan kontrastvätska först och fick ligga inne i 40 minuter. Det slutade med att jag låg och sov inne i maskinen och vaknade med ett ryck när sköterskorna drog ut mig! Sedan skulle jag få kontrastväskan insprutad i höften, men det gick faktsikt ganska bra. Jag grät inte eller någonting, bet mig i armen så hårt jag kunde bara. Lite obehagligt när de drog ut sprutan, för hela lårmuskeln krampade till två gånger då, kändes det som! Men nu är det gjort och det är jag riktigt glad för!
 
Jag får veta svaren från mr först på onsdag. Är inte ens förvånad längre över att oturen alltid finns där. Men jag har fått mr gjord nu iallafall, så lite fram går det ju! Nu skall jag ut till Cellox och kolla lite GossipGirl! 
 
 
 
   Snygga sjukhuskläder! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0