Husbygge

Tjenare!

Har varit ledig från skolan idag,vilket har varit såå skönt! Jag har fortsatt bygga på mitt hus, som skall vara färdigt på måndag. Jag hade nästan byggt klart ett helt hus på timmarna i skolan, men det blev så fult så att jag rev sönder det när jag kom hem. I och med det måste jag börja på ett helt nytt, ett som jag lagt ner ca. 11h på för att jag vill att det ska bli bra. Hatar egentligen detaljjobbet som ligger bakom det, men lite lugnande är det faktiskt. Jag är inte klar ännu, får ta och göra det sista i helgen! Men ett hus börjar det ju snart likna!


Kommentarer
Postat av: Peter P

Coolt :) Har ju alltid sagt att du släktas på mej ;)

2012-11-23 @ 04:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0