Every summer has a story

Igår var det midsommarafton. Vi i gruppen steg upp tidigt för att löva midsommarstången här i stan. Vi höll på i nästan fyra timmer helt i onödan, stången hade tydligen gått av när den skulle resas på kvällen. Efter lövningen for familjen direkt ut till Britt på midsommarlunch, vilket var väldigt trevligt.

På kvällen var det Cajsa som gällde, mycket trevligt folk där. GICK hem från Möckelö, vilket tog ett bra tag. Somnade iallafall vid 4, så är lite småtrött idag! Nu ska jag se på förhäxad med min lille lillasyster. Ha det bra allihopa! Puss

 
En bild på min finfina grupp! Vi har sommarlov från gympan nu i 3 veckor.. Men jag tror och hoppas att jag träffar alla ändå under lovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0