Things change and friends leave and life doesn't stop for anybody

Sitter och chillar på verandan i kvällssolen och hör lite musik från Rockoff. Jag orkar inte fara ner nu och lyssna utan möter upp lite vänner vid 10 först. Det var varit fint vänder idag, som jag glömt att fylla upp till fullo tyvärr. Jaja vi får hoppas på flera fina dagar snart. Jag låter fortfarande som en gammal kedjerökande tant när jag snackar men halsen har faktiskt blivit lite bättre så. 
 
Beställde just hem ett par skor, för har verkligen inte ett par sommarskor. Jag blev lite småkär i dem från första  gången jag såg dem, så det var bara att beställa hem! 
 
 
 
Nu ska jag börja fixa mig lite! Höres, haha puss! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0