Så var det dags igen!!

Jahaja, nu medan typ alla jag känner ligger och solar i Egypten och på liknande ställen, har jag bestämt mig för att ge bloggandet en ny chans. Fanny har så snällt fixat om bloggen lite på min begäran. Jag gillar utseende grymt mycket faktiskt!

Tillbaka till alla de som solar, tycker jag faktiskt det är ganska mysigt på Åland också. Våren börjar ju sakta komma och jag börjar vakna upp ur min vinterdepression! Samtidigt skulle jag inte tveka på att följa med på en solresa om någon frågade…

Jaja, nu skall jag övergå till mitt packande igen! Familjen - Malin, åker på en liten trip till Stockholm imorgon. Det är alltid något, så jag är mer än nöjd!

Roligt att blogga igen! Hihi puss

Får avsluta inlägget med en bild på min systrar! Tycker om dem så sjukt mycket!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0