A day in Stockholm (som skulle kommit upp för flera timmar sen)

Ångest ångest ångest.. Har hittat så jäkla mycket här borta! Älskar allting jag köpt, men massa pengar har gått åt. Jaja, nu har jag kläder att ta på mig i alla fall 😉

Och en grej till, herregud vad ont i fötterna man får av att gå omkring i Stockholm. Jag lovar att Emma och jag gick minst typ 10 km idag, det resultera i att Emma och jag nu ligger i vår säng här på hotellet och orkar inte göra nånting! Så det blir att ringa upp middag på rummet.

Första bilden är på lite av det jag köpt, haha. JAG på mina 160 cm har köpt en långkjol, Emma skratta högt när hon hörde det..

Och sen på sista bilden har ni utsikten från rummet, sååå mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0