Breathing in snowflakes

Sådärja, nu är jag tillbaka här på bloggen igen! Haft väldigt mycket de senaste veckorna så bloggen har fått vila lite.  Nya perioden har börjat och den är sjukt mycket jobbigare än förra perioden. Men jag ska väl lyckas ta mig igenom den. 
 
Jag har varit till Kjell med höften också. Jag ska försöka avbelasta den så mycket som möjligt just nu. Eftersom svullnad och värk kommer efter träning har vi fått backa bak igen och börja från början. Just nu ska jag avbelasta höften så mycket som möjligt i vardagen och får inte träna något förutom rehabben. På onsdag har det gått två veckor sen jag träffade honom och då hoppas jag att vi kan lägga till lite saker jag får göra.
 
Det har varit riktigt skönt att få vara ledig nu torsdag-fredag, att få skita i skolan några dagar. Sara och jag bestämde oss på onsdag dag att vi på eftermiddagen skulle ta båten över till Stockholm och övernatta där några nätter. Efter en kaotisk resa, med förseningar på två timmar och bussar som inte gick p.g.a snökaoset, var vi tillslut framme i Malins lägenhet. Hade väldigt trevliga dagar i Stockholm. Jag längtade som vanligt tillbaka när jag satt på bussen påväg hem till ön igen. Hann köpa lite kläder och en julklapp till Emma, men det var allt. Som tur är ska vi till Sverige igen nästa helg igen. Jag ska kolla på när de andra tävlar och då kanske jag hinner kolla lite julklappar däremellan! 
 
Ja, som sagt har haft ett riktigt bra lov såhär långt. Kollade på film och drack glögg med Cello ikväll och nu ska jag ta och sova. Imorgon är det träning som gäller. Och för att jag ens ska orka stiga upp är det dags att sova precis nu! Godnatt, vi hörs snart! 
 
   
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0