Oh yes, the past can hurt. But, you can either run from it or, learn from it.

Hej! Nu har det gått ett litet tag sen jag skrev, men det är sånt som händer! Tänker som sagt bara blogga när jag verkligen vill!

Helgen har varit super, vi har haft UTMANINGEN 2012 ute i Bollhalla. Grejen blev succe vilket verkligen var bra, jag stod och hejade och skrek i över 5h, och gladiator hann jag också vara! Barnen tyckte iallafall det var väldigt roligt och inte hade jag det så värst tråkigt jag heller, haha!
Tänkte också säga att jag hört sönder denna låt, speciellt förra helgen på gymparesan, hade låten på högsta volym i hörlurarna konstant typ..!!
http://www.youtube.com/watch?v=SbKQodDa1wI
Btw tycker jag att rubriken är klokt sagt, så nu vet ni det. Nu skall jag avsluta och lägga mig och sova! Vi hörs! Pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej på dej du poeten

2012-04-27 @ 22:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0