Och vet ni vad...

jag åker till Sverige (!!) IGEN!! hehe. Stockholm är no verkligen en fin stad det, människorna, gatorna, parkerna, ja jag gillar den staden helt sinnes mycket. Planen är väl att inte göra så mycket, glida runt med högsta volym i hörlurarna och kolla utbudet lite, kanske sätta mig i någon park och läsa senaste Elle (som jag inte hunnit läsa i pga provperioden) och ja bara chilla lite. Hoppas det blir fint väder bara!
och en grej till, jag ska se Titanic snart, har den nerladdad nu men har ännu inte tagit modet till mig att se den.... Har slagit vad med Cia att jag inte kommer lipa, men börjar nu i efterhand ångra det vadslaget...
Det får bli mer bloggande efter Stockholm!! Hejdå så länge alla söta! Puss
Påtal om Stockholm och kläder osv, så är den här garderoben typ perfekt, lite manlig dock, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0