10 dagar!!

Det har gått 22 dagar sedan jag fyllde 18 år, 2 dagar sedan jag fick körkort och det är 10 dagar kvar tills vi sätter oss på båten till Helsinfors där flyget till Bermuda går ifrån. Idag var första gången på typ 8 veckor som jag körde en mattserie jag skulle kunna tävla på på Bermie, dock har jag måsta ta beslut om att ta bort lite svårigheter som knäet inte kommer att klara av. Det är svårt att ta såndana beslut då både kroppen känner sig studsig och då man vill så mycket, men risken att någonting i knäet förstörs yttligare är för stor. 
 
Tävlingsnerverna börjar komma och också resfebern smyger fram, snart är det ju dags att börja packa och så! Vi var på möte idag och fick alla öspelsdräkter osv. Riktigt fina kommer vi att vara!
 
Annars har jag firat midsommar med ett fint gäng hos Emma, cruisat runt i bilen med Cello (Åland är ju större än man faktiskt tror..) och hunnit till Stockholm en sväng. Sommaren är ju helt enkelt för skön! Spelar denna låt på repeat, grymt skön!!
 
           
 
MIDSOMMAR!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har massvis med bilder att lägga upp här, men resten får komma någon annan dag för nu måste jag sova! Natti! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0