Jag blir så fruktansvärt trött!

Jag vaknade 20 i 5 imorse av att halsen hade stockat sig, gick upp och sökte halstabletter och efter det kunde jag inte somna om. Jag sökte massa information om Dubai istället, bästa shoppingen, vad hotellet garanterar osv. Imorse var jag sådär lagom pigg, men tog mig till skolan ändå och kämpade fram till klockan två då mamma och jag for ut till sjukhuset och tog ett halsprov. Har varit förkyld, haft feber och varit trött periodvis nu i fyra veckor, och halsen har inte gått över någon gång så jag börjar misstänka att det kan vara streptokocker. Vi får resultatet imorgon så får vi ta det då! Är faktiskt helt sjukt less på att vara sjuk nu, en av de jobbigaste sakerna som finns.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0