Påsk

Påsklovet har varit finfint. Igår var jag ute och påskade lite med Jerre, annars har jag mest tagit det lugnt! Vi var och åt till Smakbyn med släkten också, riktigt gott därute!
 
Igår var jag ut till sjukhuset ännu en gång. Utslagen under armen har inte gott bort helt ännu och i söndags blev dom mycket värre, läkaren tror inte att stafylokockern har gott bort ännu och jag har nu börjat gå på min tredje(!!!) antibiotikakur för iår. Vi fick sitta och vänta på läkartid i 3 h igår, vilket inte gjorde mig överdrivet positiv.. Men som tur var så fick jag gå ut och gå med Ci efteråt!
 
 
Har bara tagit en bild på hela påsklovet, och det är den här på Malle och Emppi från middagen i Sund i söndags!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0