September please be good

Jag får damp. Känns som om allt jag gör slutar i att jag får ont. Känner mig som världens klenis som inte orkar träna typ.. Men min ljumske svullna upp efter träningen i fredags och jag fick en knöl där, som jag brukar när jag får ont. Igår hade låret nedanför också svullnat och idag hade det inte blivit bättre. Jag skippade träningen nu i morse för att vila och kanske kunna träna imorgon istället. Jag hoppas verkligen det blir bra snart. Ligger med värmedyna på nu, så vi får väl se. 
 
Igår fick jag träffa Fanny, som jag inte gjort på en miljon år typ. Hade lite att snacka om med henne! Sedan gick jag hem och på kvällen kom Cellox hit. Nu ska jag upp till mommo och hälsa på. Vi hörs kanske ikväll! Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0