5 saker ni (kanske) inte visste om mig!

1. När jag är hemma dricker jag alltid ur glas på fot. Det spelar ingen roll vad förlag dricker, allting smakar så mycket bättre i höga glas. Speciellt äppeljuice tycker jag smakar som bäst i glas på fot.

2. Jag är extremt mörkrädd. När jag ska sova ensam hemma måste jag alltid ropa "hallå" när jag kommer hem och känner mig direkt tryggare när jag inte får något svar.

3. Jag tycker varm mat är äckligt när jag kommer hem från en träning, äter helst en kall yoghurt typ.

4. Jag har ett födelsemärke just vid naveln, som jag alltid haft som mitt kännetecken. Jag borde ta bort det, men vill inte just på grund av att jag gillar det.

5. När någon skrämmer mig så skriker jag högt i flera sekunder efter jag förstått att det var ett skämt. Jag får en sån chock så det blir att jag skriker bara!


Där har ni kanske nytt ni lärt er nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0